הגר"ד לאו בדברים לסיכום השנה: "לחשב מסלול מחדש"

ישראל רובין No Comments on הגר"ד לאו בדברים לסיכום השנה: "לחשב מסלול מחדש"

במהלך ועידת המשפט ה-12 אמר כבוד הרב הגאון דוד ברוך לאו, הרב הראשי לישראל כי "המשפט הוא לא פוליטיקה. אם ישנם קהלים שלא מרגישים בבית במערכת המשפט, בואו נבדוק מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשפר"

צילום: לשכת עורכי הדין
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"משפט הוא דבר בסיסי ביהדות. יש לנו פרשת משפטים, יש לנו פרשת שופטים. משפט הוא מחויבות מינימלית שחייבת להיות בכל עיר יהודית. המשפט הוא לא פוליטיקה. אם ישנם קהלים שלא מרגישים בבית במערכת המשפט, בואו נבדוק מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשפר". כך השיב הגאון הרב דוד ברוך לאו, הרב הראשי לישראל היום (שני) במהלך ועידת המשפט של לשכת עורכי הדין, בראיון אישי לעו“ד יוסף ויצמן.

על המצב במדינה: "אני כואב את המצב במדינה, כולנו כואבים. אף אחד לא ציפה שהשנה הזו תראה כפי שנראתה. הקיטוב, הריחוק, ההתבטאויות הלא ראויות של קהלים – ממש לא חשבנו שנתדרדר למצב הזה".

לקראת ראש השנה ויום כיפור איחל: "חלפה עלינו שנה של בזבוז אנרגיה, היא לא הועילה לנו לא למדינה ולא לחברה, ולא כולנו. בדרכים הללו אין מה ללכת, בואו נחשב מסלול מחדש. היכן יכולים כן למצוא את עצמנו, כאשר נקשיב ונבין שיש בבית מקום לכולנו, שלכל אחד ואחת מאיתנו יש ערכים שחשובים לנו, אם נדע לתת כבוד הדדי, להתייחס ולהקשיב – נדע ביחד לחפש את הדרך לשנה טובה שמחה ומבורכת".



0 תגובות